team jonah

upplevde just hur en våg av ångest sköljde in när ett klipp som spridits som eld senaste dagarna landade hos mig.
http://www.youtube.com/watch?v=TdkNn3Ei-Lg&feature=share

blev om möjligt ännu mer låg av att läsa alla kommentarer killen fått där man som vanligt i den här tiden börjar diskutera hur fake, fail och gay han är. ibland avskyr jag internet och hur människors behov av att idiotförklara och bryta ner människor bara liite till får komma i uttryck. men sedan såg jag detta.
och jag kände något annat fladdra till inuti när jag ser att minst hundra personer har gjort egna videor som svar till jonah. tackar gud för alla dem och ber att Han fortsätter skicka människor som hjälper och vill varandra väl.


öppna ögonen
syster signe



Kommentarer:



Postat av: Lukas

såg också de där häromdagen! Blev rörd när jag såg alla svar han hade fått!! Otroligt! :D

2011-12-06 @ 19:30:02



~



Kommentera

syster signes :

team jonah






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~