syster signe vidgar vyerna

jag har fått äran att blogga på tidningen IKONs hemsida i november! friska tider, friska tider! så nu tycker jag att ni ska tipsa alla ni känner om det, HÄR är länken dit. jag ordbajsar såklart här som vanligt trots detta så fortsätt för allt i världen att komma tillbaka varje gång suget efter lite kristligt örongodis blir för stort!

oartigt nog har jag inte tackat er som kommer tillbaka och läser än. det måste vara de småländska generna. jag passar iallafall på nu och tackar så mycket, och välkomnar dig såklart snart åter till min kaffedränkta jesushörna i cyperspace.





gud välsigne dig
syster signe

Kommentarer:



Postat av: gunsan

Jag är både tant och smålänning, men det passar ju bra för det! Eller hur?

2011-10-28 @ 20:29:04



~



Kommentera

syster signes :

syster signe vidgar vyerna






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~