tjatjabloggen

OBS! håll i köttet nu, ty detta är ett inlägg av en smula självupphöjande natur!!
1. om du sitter och håller på en liten peng finns nu senaste numret av IKON1931 ute, i vilket jag lyckats sno åt mig ett par rader uppmärksamhet under ämnet facebookagg!
2. idag åker jag till vidare mot frizon, under festivalen bloggar och skriver jag för nästa nummer av IKON. jag fläskar troligen mest omkring på området så vi kanske springer på varann i leran. detta blir spännande. jag har aldrig varit på kristen festival förut. jag var för cool för sånt i min yngre ungdom -paus för dunk med huvud i vägg- men nu ska här tas igen förspillda tonår!




guds välsignelser
syster signe
 
 

Kommentarer:



Postat av: Lina

Gött det! Sjukt fint brev, läste det för min mamma som också tyckte att det var riktigt bra. You rock! En välbehövd tankeställare..

Svar: vad roligt! jag är på plats i leran, håller utkik!
systersigne.blogg.se

2012-08-08 @ 09:47:31
Postat av: Ellen

Fina du! Jag läste det på IKON1931!
Den var jätte bra :D
Hoppas att du får skoj på Frizon!

Svar: tack, kul att du tyckte om den!
systersigne.blogg.se

2012-08-08 @ 14:42:29
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Härligt Elli! Hoppas på en fin vecka för er, trots leran!

2012-08-08 @ 19:06:38



~



Kommentera

syster signes :

tjatjabloggen






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~