ett hjärta för varje hjärta

ikväll har jag flängt runt på tessinskolan i nyköping med några av mina ungdomar. de ville gärna göra något för sin skola till alla hjärtans dag, så i afton har vi jobbat på träningsvärken med sax och tejprulle. jag måste säga att jag är väldigt bra på sax och tejprulle och att finare ungdomar än mina har di inte i hele småland, jag är så stolt att kindmusklerna värker. här ser ni kvällens resultat.



 

jag vet inte vilket av allt detta som var bäst, när linnea ringde och sa att det blir av, när emma och mamma tina spontant kom förbi och hjälpte till, när julia sa oooj jag har nog skrivit värdeful på alla mina, när någon skrek att det var fem minuter kvar till larmet gick, när lydia sprang genom korridoren och hulkade av skratt eller när vi bad för hela skiten utanför skolan. vad kan gå egentligen gå fel en sån här kväll. man kan ju bara innerligt hoppas på detta.

bamsekram!
syster signe


Kommentarer:



Postat av: Ted

Sjukt bra grej! Fick dom någon respons på det?

2012-02-14 @ 16:16:28
URL: http://dagensted.wordpress.com
Postat av: Linnea och Lydia

Det var ingen som skrek av ilska, men det pratas om det på facebook och det är härligt spännande att höra folk prata högt om Jesus i korridorerna =)

Helt klart värt allt jobb!

Ha en fin alla <3 dag, Ted! Många kramar

2012-02-14 @ 16:28:09
Postat av: Lisbeth

Underbara ungdomar och underbara syster Signe! Så stolt och glad över er!

2012-02-15 @ 23:30:23
Postat av: Kajsa

Vilket bra initiativ! God bless!

2012-02-16 @ 21:42:37
URL: http://kajsalilja.blogg.se/



~



Kommentera

syster signes :

ett hjärta för varje hjärta






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~