ett litet steg för människan

jag gillar inte gospel. musiken är tradig och låtarna tar aldrig slut. däremot tycker jag det är mycket trevligt att gospel har blivit det enda existerande medel som kan få en hel församling att STÄLLA sig upp i bänkraderna och till och med ta små diskreta steg från höger till vänster för guds ära!! det är annars sådant som skulle klassas som grovt stötande en söndag förmiddag. så tills dess att en vanlig psalm kan få en farbror på 70 att lyfta händerna och hojta PREJS DA LÅRD åker jag mer än gärna på gospelkonsert.

... vilket är precis vad jag ska göra i helgen. och jag har hört att just den här kören är fantastisk, så om du gillar dem eller är för lite freemindness, kom till finspång pingstkyrka på fredag klockan 19. dä bli röj.


prejs his nejm
syster signe




Kommentarer:






~



Kommentera

syster signes :

ett litet steg för människan






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~