cred

tre sorters människor jag beundrar i all allmänhet:

kändisar som blev mobbade som barn och är med i BRIS-projektet "idolkort". här finns bilder på hur fula vår tids celebriteter en gång var och några rader om hur eländiga och förtvivlade de brukade känna sig. det tycker jag är sjukt fint och ovanligt i vår tid när man bara får vara lycklig snygg och fantastisk. visste du till exempel att henrik schyffert blev mobbad som barn, och att shirley clamp minsann blev hånad för sitt underbett.

människor som lever som de lär.
detta är sorten som faktiskt förtjänar att vara förebilder. och jag älskaarrrr när man märker att man sprungit på en människa som gör precis likadant som den uppmanar andra att göra. hittils har jag träffat en. yay.

kvinnor som fött barn.
4 kilo unge. 50 centimeter kropp. det SKA inte fungera. och eftersom jag hade makabra oturen att bli tjej ökar risken för att det faktiskt blir jag som kommer ligga där och vråla en vacker dag. trevlig kuriosa: madalena carnauba från brasilien har fött flest barn i världen, hon har nämligen klämt ut trettiotvå ungar.


om du passar in i någon av ovanstående kategorier tillägnar jag dig den här låten. grattis!

peace!
syster signe




Kommentarer:






~



Kommentera

syster signes :

cred






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~