du vet när tiden stannar

hallå jag glömde det viktigaste av allt: det allra folkligt kristnaste sverige har, nämligen CAROLA, var en stund på samma läger som jag i nyår! det fick mig osökt att tänka på min kusin sara som var ett stort carolafan när vi var små. jag tyckte såklart att carola var sjukt töntig eftersom jag själv var en hanson-tjej (vilket torde säga allt). men någonting måste ha hänt med mig genom åren. det var totalförnedring. jag tjuvlyssnade andäktigt på hur carola frågade var det fanns toaletter medan jag närapå dog av undertryckta igenkänningsnivåer. I KÄLLAREN CAROLA, JAG KAN VISA DIG CAROLA, JAG KAN HJÄLPA DIG MED PAPPERET CAROLA OM DU VILL CAROLA. CAROLAAAAAAAAA!!

buh jag blir så trött på mig ibland. jag fattar inte varför jag alltid tror att jag och kändisar ska bli bästa vänner, och varje gång blir jag lika besviken, de känner ju inte ens igen mig. det där med att uppföra sig bland folk blir nog inte av i år heller. hon log lite iallafall, det kändes bra.



för den som har en minut över, lyssna på tolkningen av hennes ganska sämstiga låt som här är ganska fantastisk  tomas andersson wij – evighet


hare, syster signe


Kommentarer:






~



Kommentera

syster signes :

du vet när tiden stannar






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~