ös på ba


man kan leva ett helt liv och ignorera gud, men det är aldrig för sent. inte ens i livets allra sista timma verkar det som. det är så skönt att veta. men jag vill inte vänta till mina sista andetag för att ta det säkra kortet och säga hej jesus du förresten jag tror nog på dig iallafall. jag vill inte vänta, vill inte ta tag i min tro sen, vill inte göra allt det andra först. jag vill leva varje minut med gud, nu. för jag har sett och hört och känt att det här livet är bättre än allt.

kärlek i överflöd redan nu
syster signe

Kommentarer:



Postat av: Natha

Vilken fantastisk blogg jag hittade här då!

2012-04-06 @ 14:51:45
URL: http://seamanstyle.blogspot.com



~



Kommentera

syster signes :

ös på ba






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~