spara som: the funky kärlekstest

det är vår. kärleken spirar och det är citronfjäril i både luft och mage. plötsligt känner jag min vuxna plikt att gripa in med ett visdomens ord som utgör ungefär allt jag vet om relationer och som naturligtvis kommer från någon annan. en gång plockade jag med denna fantastiska checklista till hjälp för ett trånande hjärta som vill besluta om att satsa eller icke. så innan du blir ihop, do the funky test. var ärlig annars blir reslutatet helt värdelöst.




tretton JA är bra, åk och gift er. tolv JA eller färre kan innebära att du inte har samma värderingar som upphovsmannen eller att du behöver fundera lite mer. fråga gud om vad han tycker. hoppas jag vänder upp och ner på alla era relationer nu. lite kan man väl få ifrågasätta vem ni ska dela resten av livet med, du är ju värd det bästa.



 

 

kram
syster signe

 

 


Kommentarer:



Postat av: Anonym

'vuxna plikt'? Humor har du iaf :)

Extremt funky test indeed, feint

2012-04-26 @ 12:36:56
Postat av: Anonym

Undrar just hur många ja syster Signe har? Kanske är det dags???

2012-04-29 @ 16:33:06



~



Kommentera

syster signes :

spara som: the funky kärlekstest






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~