w00000t

igår gjorde jag lite reklam på en facebooksida där man brukar uppmuntra varandra. sålunda tänkte jag länka gårdagens blogginlägg, som ju eventuellt kunde tänkas vara uppmuntrande för någon. följande skrev jag:
 
 
 
jag har lagt upp länkar typ fem miljoner gånger här, och kanske har nån handfull klickat sig in. men när man välkomnar folk som känner sig värdelösa, ja då exploderar statistiken. jag har väl aldrig känt mig så sorgsen i hela mitt liv. fy sketan gud nu får du göra någonting för sverige.
 
syster signe
 
 
 
 

Kommentarer:



Postat av: Ellen

Din blogg är toppen Syster Signe :D
Jag läser din blogg varje dag!

2012-08-31 @ 19:56:17
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Ellen

Jag tänker tipsa din blogg på min blogg!
Är de okej om jag lånar en bild av dej från din blogg? :)Jag kommer länka inlägget till dej sen!

2012-09-04 @ 12:09:44
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/



~



Kommentera

syster signes :

w00000t






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~