and the beast

idag ska jag berätta livets bästa skönhetstips som jag lärt mig av mina år som tonåring.
det är i sanning inte var dag jag gör sånt här så håll till godo bröder.




1. permanenta inte håret i afrolockar hur coolt det än verkar.
håret bränns av och det gör ganska ont. den följande utväxten är dessutom fantastisk




2. blek inte håret nio gånger på två månader. håret ramlar av




3. ät mat så ser du pigg och fräsch ut




4. färga aldrig håret hemma




5. använd solskyddsfaktor även när det känns som att du inte är
en rödblek skandinav som brinner upp efter fyra minuter i solen




6. om du ska på maskerad - ta det lite lugnt med utstyrseln




7. var schysst mot dina organ och låt bli kemikalierna ibland




8. men framförallt, skratta mycket. då är man fin jämt och tänk helt gratis också




en människa ser det som är för ögonen,
men Herren ser till hjärtat.
1 samuelsboken 16:7



varsågod och lär av mina misstag
kram
syster signe


Kommentarer:



Postat av: Anonym

Älskar dej! Mamma

2012-01-28 @ 16:04:28
Postat av: Kajsa

Vilka fantastiska lärdomar!

2012-01-30 @ 22:24:30
URL: http://kajsalilja.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vilken bra inlägg :)

Jag hittade din fina blogg hos kristnabloggar.com!

Gud välsingar dej!

2012-02-11 @ 20:38:55
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/



~



Kommentera

syster signes :

and the beast






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~