meningen med livet. SPOILER

jag sitter stilla i en sån där obehaglig stund när aha-upplevelserna svallvågar sig upp i näsan tills de blir som kolsyra och man inte riktigt vet om man ska nysa eller kräkas. jag oroar mig ibland för mitt liv, vad jag ska bli, vem jag ska vara, hur jag ska hitta nya vänner, hur man ska uppfatta mig. så svårt det är att leva. så många val så många val. och så enkelt det kan vara. så lite det är egentligen att hålla ordning på när hela meningen av mitt livs existens kan bantas ner till en summa av åtta ord.


sök gud
hitta gud
håll dig till gud


 
det är inte lättare än så
det är inte svårare än så
syster signe
 

Kommentarer:



Postat av: Karin K

Hej syster Signe ! Glöm inte bort att gårdagen är förbi, den blev som den blev morgondagen vet vi inget om men idag är Herren vid din sida och omsluter dig, så kom ihåg att du vilar tryggt i hans händer !

Svar: Underbart. Karin jag har din husmodersbok och den längtar efter dig!!!
systersigne.blogg.se

2012-07-13 @ 10:32:10
Postat av: Mira

true shit! amen!

2012-07-24 @ 13:50:00
URL: http://www.sannimira.blogg.se



~



Kommentera

syster signes :

meningen med livet. SPOILER






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~