skrivkamp

jag har blivit lite rädd för systersigne. inte för att hon stigit ut datorn och hotat mig till livet utan för den där glappande dreglande dumheten som infinner sig varje gång jag skall skriva.
 
sedan jag började plugga journalistik har meningar handlat om uppbyggnad, inte innehåll. här blir det nu bara skit vad jag än hittar på eftersom jag försöker skriva notiser av bönesvar och uppenbarligen inte riktigt har fått hälen i skon än. för ett tag antar jag att det får halta sig fram med fyndigheter från mig. men gud älskar dig fortfarande. hejdlöst. så långt är jag med.
 
kram!
syster signe

Kommentarer:






~



Kommentera

syster signes :

skrivkamp






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~