under-bare gud

 
nu kör vi igen. ett av det bästa med gud kommer alltid vara att han har timing och kan överraska mig. i helgen lånade jag min pojkväns bil, parkerade den i stockholm och förlustade mig med en vän hela dagen. när jag skulle åka hem var bilnyckeln borta. vi vände ut och in på väskan, den var inte där. jeans, tröjor, jacka - alla fickorna var tomma. tänk om jag glömt nyckeln i låset. i fem kilo panik sprang jag kilometern mot parkeringen och kände säkert tio gånger i fickorna om och om igen. ingen nyckel. framme - och upptäcker att bilen iallafall står kvar. av ren vana, lättnad eller dumhet sticker jag ner handen i jackfickan för att ta upp nyckeln som jag alltid gör. och då ligger den där.
 
dagens fråga: är det jag som är knäpp eller gud som är cool?
för jag sätter alla mina pengar på det senare.
 
 
 
syster signe
 

Kommentarer:



Postat av: Anonym

Och med det inlägget bönesvar nr 2 ; )
Blessings to U Sister

2013-03-07 @ 22:08:59



~



Kommentera

syster signes :

under-bare gud






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~