herre var skulle vi gå

det har stormat en del för syster signe på sista tiden, varpå bloggen varit lite igenbommad och jag har försökt hitta en plats i nyköping där det bara är tyst (och misslyckats), plockat vitsippor, sovit på gräsmattan, cyklat 65 varv runt stan, blivit matad med fika, skrivit en låt som går typ jesus, jesus, jesus, jesus, jesus, jesus, och hängt hos mina nya bästa vänner gun och carl.

även som kristen får man simma genom skit ibland. det är väl då vi vill ge upp om gud och söka oss till något som syns istället. något som är lite mer påtagligt och konkret och ger effekt på typ fyra sekunde max. men som petrus sa. var skulle vi annars gå än till jesus.


 



vi hörs snart igen
kram syster signe

Kommentarer:



Postat av: Ellen

Härliga bilder :D

Du beskriver så bra Signe, när du gör inlägg på din blogg! :)

2012-05-09 @ 18:51:43
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Lina

Älskade Elli, hur har du det? Ring och berätta om stormar och fina sångtexter. Kom hit om du vill semestra i vackra Borlänge för en dag eller två. En kram ska du ha.

2012-05-10 @ 22:09:02
Postat av: Syster Signe - Svar till: Lina

Lina, tack för omtanken! jag har varken kidnappats, fått cancer, gjort slut med ervin eller varit utsatt för mordhot så som många befarat, det har bara varit väldigt mycket på senaste. nu är jag på ganska bra fot med livet igen! tänker mycket på er olssons, hoppas ni har det bra! kram tillbaks

2012-05-14 @ 22:18:25
URL: http://systersigne.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad tryggt! Jag som trodde du hade utsatts av en kombination av alltihop! Kan du inte skriva mig ett fint mail om livet så kan vi bli brevvänner! Jag har alltid tänkt att jag skulle bli en bra brevvän. Hah!

2012-05-18 @ 14:03:01



~



Kommentera

syster signes :

herre var skulle vi gå






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~