b så får du c

igår på ungdomssamlingen sa en av kidsen att vi borde be för att det skulle bli snö till jul.
så vi bestämde oss för göra det. vi tänkte att vi ger gud en vecka så att den skulle falla tills den 22/12 iallafall. och så bad vi om det. gud vi vill ha snö till den 22 december. amen.

i morse vaknade jag av en skränande inkorg full med sms om fallande snö. enorma snöflingor. jag öppnade ena ögat och samlade ork att sträcka mig ut över sängkanten mot fönstret. well what do you know! man borde ha mer förväntan på gud. en vecka? pffft, ska vi säga några timmar?


fil 4:6 gör er inga bekymmer, utan när ni åkallar och ber,
tacka då gud och låt honom få veta alla era önskningar. (alla. reds anm)





sofia karlsson – frid på jord

frid på jord
och i hjärtat
armt och mörkt
syster signe



Kommentarer:



Postat av: Ted

En gång så fick vi bananer av Gud på valborg. Det var häftigt

2011-12-19 @ 00:00:00
URL: http://dagensted.wordpress.com



~



Kommentera

syster signes :

b så får du c






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~