bli inte som jag när du blir stor

läs även på ikon1931.se

sms:ade mitt barn hårdrockserik i helgen för att få lite medlidande. mitt forna favoritband dia psalma skulle nämligen göra en av sina sista spelningar i nyköping samma kväll som vi hade ungdomssamling:
d-deras sista turné någonsin, stackars mig. blablabla nostalgin blablabla vad ska vi ta oss till blablabla
 
 
svar från erik:
dålig dag att vara kristen på

tur att mina ungar iallafall vet hur man ger en ungdomsledare dåligt samvete. tack gud för att de tar ner mig på jorden ibland och påminner om att jag bara är en litet litet barn som också måste göra val om att hänga i kyrkan eller gå på spelningar. man kanske inte tror det men många kristna tycker faktiskt det är roligare att hänga på andra ställen än i kyrkan! ... I KNOW! ibland är det skönt när någon drar med en ändå, för man vet att där blir man glad och varm. jag kan bara föreställa mig var jag varit utan mina små ungdomar ... samt hur utskrattad jag kan tänkas bli nu som kallar erik för hårdrockserik.


jag och hårdrockserik


kram och hej!
syster signe