fritt fram!

jag tycker det är bedrövligt när kristna kändisar glömmer bort sin tro på jesus i tv-flimret. den enda som öppet vågar säga sig tro på gud är ju typ carola. igår lärde jag att richard sjöberg, martin timell, lars leijonborg och paulo roberto är bekännande kristna. jamenså goddag bröder, vad trevligt! men varför har jag aldrig hört det förut, utan får läsa mig till det i tidningen KYRKNYTT av kristna för kristna som alltså inte blir till glädje för någon som inte redan har det tryggt med jesus! ska man behöva leta sig fördärvad för att hitta er? och när man väl hittar er, vågar ni vara förebilder då eller ska ni bara gå med på att tala om er tro när ni blir inbjudna att medverka i bingolotto?!

slut på kurragömma, det är fritt fram. tack å hej.



fridens liljor, syskon!
syster signe



Kommentarer:



Postat av: gunsan

Men syster Signe då! Så där får man väl inte göra!!! (som på bilden, alltså!)

2012-02-07 @ 21:23:23
Postat av: Syster Signe - Svar till: gunsan

bara lite när ingen ser, då passar man på!

2012-02-07 @ 23:26:12
Postat av: Ellen

Det är jätte bra att kända kristna berättar om sin tro och dem står på sej :) Jätte bra inlägg!

2012-02-11 @ 20:57:11
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/



~



Kommentera

syster signes :

fritt fram!






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~