håll ut



- kärleken är tålmodig -




ett litet budskap bara för att det är skottdag och jag vet att världens kvinnor klättrar på väggarna av otålighet, OCH för att jag har fått frågan fyra gånger om jag inte ska slå till idag när jag har chansen, OCH för att jag är gammelromantisk, ultrakonservativ och bakåtsträvande och hellre skulle äta en påse kattkräks än fria själv.

gå under av barnafödande kan vi kvinnor göra, det går bra vetdu, fem och sju och sjutton stycken gånger om tillochmed. vara hjälplös inför en konservburk, jahasiddu det går bra det med. få för lite i lön det går finemang det också.


men fria det kanske dom iallafall kan försöka klara själva
är min ödmjuka åsikt i saken
bra hej
syster signe

Kommentarer:



Postat av: Ellen

Igår så frågade min lärare om vi tjejer har någon som vi vill fria till. Han hjälper gärna till om någon vill fria. Men ingen hade någon! :P

2012-03-01 @ 20:35:25
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/



~



Kommentera

syster signes :

håll ut






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~