nu e goa råd alldelis gratis

fick än en gång frågan om varför kristna måste fara på gudstjänst i tid och otid! av denna fråga kom jag fram till tre svar och man kan välja vilket man vill eller allihop om så önskas

- för att klockan elva söndag förmiddag samlas de flesta som lever med jesus, och eftersom jag förmodar att de med erfarenhet är de som har mest erfarenhet så söker jag mig helst till dessa för hjälp framåt. 

- om jag vore gud skulle jag älska att se alla mina barn tillsammans, prata och sjunga, lyssna skratta och umgås, allt tillsammans med gud i guds namn.

- för att klockan elva söndagförmiddag är goda råd om livet inte dyra utan alldeles gratis och kommer dessutom inte från tv-shop eller aftonbladets söndagsbilaga om bantningstips.


ett annat plus är när man får håva in pingstklappen från nådig pastorn


god söndag
syster signe

Kommentarer:






~



Kommentera

syster signes :

nu e goa råd alldelis gratis






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~