dagens filmtips

vi slog på stort och gick på bio: snow white and the huntsman, vilket jag tyckte lät rimligt ofarligt. jag tror dock inte jag sett någon annan film som speglar så slående likt hur jag tänker mig att djävulen jobbar. så vidrigt iskallt, ytligt, rasande och illvilligt som drottningen i filmen spelar blir jag nästan skakig i benen bara jag tänker tillbaka på eländet. låt oss aldrig få mera kunskap eller erfarenhet om det onda än genom denna film, vilket räcker och blir över för en livstids visdom om att ljuset är rätt plats att hålla sig i.
 
 
 
 
hua
kram syster signe

Kommentarer:



Postat av: amanda

Grym film, verkar även som Kris ska spela jesus...om man ser det i ett kristet öga.

2012-07-19 @ 01:54:07
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/



~



Kommentera

syster signes :

dagens filmtips






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~