anledningar att jag kommer bli en fantastisk mamma #3

sammanlagt har jag fått äran att hålla i cirka tre stycken barn i mitt liv. denna eventuellt lite magra summa beror inte på att folk anser mig vara en oansvarig och totalt känslolös person, utan mest att jag är rädd för barn och inte har gåvan att få dem tycka om mig. detta till trots ska jag vara barnvakt ikväll! jag förstår inte riktigt vad föräldrarna tänkte på när de frågade mig, men fadern erkände att de hade ringt till ett okänt antal övriga innan jag kom på tal. jag är sjukt ängslig och vet verkligen inte hur detta ska gå.

här är det enda existerande bildbeviset på mig i närkontakt med ett levande barn, men som tecken på ytterligare moderlighet kan noteras att jag respekterar barnet och dess föräldrar genom noggran cencur.


1 kor 10:13
era prövningar har inte varit övermänskliga. gud är trofast och skall inte låta er prövas över förmåga: när han sänder prövningen visar han er också en utväg, så att ni kommer igenom den.

ja gode gud,
visa en utväg
syster signe

Kommentarer:



Postat av: Anonym

Vi bara utmanar oss själva att gå på vatten.. egentligen satt vi hos grannen, drack te kollade nyheterna och spanade lite hur det skulle gå. Va bra att barnen sov när vi kom hem ; )

2012-03-27 @ 12:05:22
Postat av: Syster Signe - SVAR TILL: Andreas som jag förmodar

så trevligt att höra! men vi överlevde ju alla, och det får man anse väl vara en god utvärdering!

2012-03-27 @ 17:17:36
URL: http://www,systersigne.blogg.se/



~



Kommentera

syster signes :

anledningar att jag kommer bli en fantastisk mamma #3






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~