några dagar om året får man vara bitter också

jag slog upp tidningen i veckan och kunde knappt hitta en sida som inte proklamerade att den eländiga melodifestivalen kommer till stan i helgen. idag gick jag därför och hoppades att någon från sörmlands nyheter skulle komma fram till mig med dagens fråga och att den skulle vara: HEEEEJ! ska DUUU titta på MELODIFESTIVAAALEN i HELGEEEEN? för då skulle jag haft jag mitt svar redo. den korta versionen är att det skulle rimmat på hej.

men jag ska verkligen be gud om att ett bidrag vinner som har något klokt att säga svenska folket. gud har ju många att välja på där, man undrar om han satsar då på djupa och ödmjuke sean banan eller livsglada thorsten flinck - spännande spännande.

Kommentarer:






~



Kommentera

syster signes :

några dagar om året får man vara bitter också






Jag heter
Kom ihåg mig till en annan gång?
Mail

Blogg-URL

Kommentar









  • Tillbaka till förstasidan, tack





  • ~